وب سایت هانت با هدف ارائه خدمات طراحی سایت و سئو از سال 1396 کار خود را آغاز کرد. هانت علاوه بر این خدمات آموزش طراحی سایت و سئو را نیز آغاز کرده است.

هانت در سال 1398 وارد عرصه آموزش سئو و طراحی سایت به صورت حضوری شد. به دلیل افزایش شمار تعداد کسانی که حاضر به یادگیری این حوزه بودند تصمیم گرفت که در سال 1399 کار آموزش خود را به صورت آنلاین ادامه بدهد.

یکی دیگر از دستاوردهای وب سایت هانت در سال 1398 راه اندازی فروشگاه اینترنتی قالب وردپرس نمود. این فروشگاه با هدف ارائه خدمات طراحی سایت به بنگاه های تجاری راه اندازی گردید. در فروشگاه هانت برای هر نوع کسب و کاری قالبی برای خرید وجود دارد.

اما چرا آموزش آنلاین

طراحی سایت و سئو از شغلهایی هستند که می توان با کمترین ابزار آنها را انجام داد. برای شروع کار سئو و طراحی سایت تنها به لپ تاپ و اینترنت نیاز دارید. هانت با ارائه آموزش آنلاین قصد توانمندسازی افرادی دارد که به این حوزه علاقه داشته و می خواهند از طرق وب سایت درآمد کسب کنند. در حوزه آموزش آنلاین سئو و طراحی سایت علاوه بر آموزش جدیدترین متدهای حوزه وب به نحوه کسب درآمد از این حوزه اشاره خواهد شد. هانت با راه اندازی این بخش به تمام کسانی که به این حوزه علاقه مند هستند، کمک خواهد نمود.

لینک کوتاه مقاله: https://mini-magazine.ir/?p=341

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *